De senioren aangesloten bij Orseni Dilsen-Stokkem hielden hun eerste jaarfeest in De Goude Ster in Elen. Tijdens de eerste samenkomst werd het verloop van het afgelopen jaar overlopen en de verschillende eendagsreizen positief geëvalueerd.

De samenkomst was een feestvergadering met veel animatie en zang. Voorzitter Hubert Ramakers had een programma voorbereid met animo als hoofdingrediënt. De diverse feestacts werden door de voorzitter zelf ingeleid en met een humoristische kwinkslag aan elkaar gelijmd. Zijn moppen en fratsen waren lachwekkende hoogstandjes.
De dames van het Orsenibestuur hadden groenteschotels bereid die gratis aan de deelnemers werden aangeboden. Een tegemoetkoming die door de leden geapprecieerd werd. Alvorens de feestnamiddag met een tombola af te sluiten, werd het programma voor volgend seizoen aangekondigd. Daguitstappen zullen ook volgend jaar een bijzondere aandacht krijgen.

(Foto & Auteur: Jean-Pierre Yzermans)