De meedenkers en gemeenteraadsleden van CD&V bundelden hun krachten om 300 zakjes snoep te verkopen, met als doel de Meander te steunen in een actie van de warmste week. Met een online verkoop op ds2018.be en een verkoop bij de rapportafhaling aan de school was de verkoop al op 3 uur gedaan. Een succes dat de groep zelf niet had verwacht.

Gecombineerd met de vrije giften haalde het team 750 euro op voor De Meander. Deze mooie som werd vandaag overgedragen aan de Music For Life actie van Studio Brussel en wordt aanstaande woensdag met behulp van een symbolische cheque overhandigd aan de directie van de Meander.

Deze en verschillende acties in Dilsen-Stokkem brachten de afgelopen dagen meer dan 10.000 euro op. Zo toonde heel Dilsen-Stokkem een warm hart voor verschillende goede doelen. Dat maakt dat wij met een trots en warm gevoel jullie evenveel trots, warmte, begrip, steun en vertrouwen toewensen tijdens deze mooie Kerstperiode!