"Terug TROTS op Dilsen-Stokkem"

Wij starten in 2018  samen met de inwoners een nieuw hoofstuk voor Dilsen-Stokkem. Een hoofdstuk waarin de inwoners van Dilsen-Stokkem veel, en heel veel, inspraak gaan krijgen. Wij gaan daar ver in want wij gaan de toekomst van Dilsen-Stokkem door de mensen laten maken. #JIJ MAAKT 3650 of JIJ MAAKT DILSEN-STOKKEM is waar we voor gaan.

Meedromen, of trots zijn op onze stad. Grote veranderingen klein laten beginnen. Verhalen bouwen die we aan onze kinderen kunnen vertellen.

Dat is waar de verkiezingen volgend jaar over gaan. Gaan wij er voor zorgen dat onze kinderen nog verhalen beleven in onze verenigingen, op het voetbal, op straat, op school. Of mogen zij later vertellen over hoe gevaarlijk het was om tussen 3 dubbel geparkeerde auto’s te rijden, of over de kuil aan het oude cultureel centrum, of over de prestigeprojecten in de stad. Die keuze gaan wij aan de mensen geven: willen jullie Dilsen-Stokkem samen met ons maken OF gaan we verder gronden verkopen en Dilsen-Stokkem volbouwen.